lördag 27 november 2010

Mot nya mål!


Imorgon börjar resan mot det okända. Jag ska tillbringa min sista natt i frihet på ett tag hos världens bästa Eva men får antagligen inte sova i hennes säng. Men men vi får väl se.

Måndag efter lunch ska jag läggas under kniven och ja Åsa, jag kommer INTE att gå mot ljuset!!  Upp till avdelningen kommer jag antagligen inte föränn tisdag. Så vänta er inga livstecken första dagen..

Det som kommer att bli hur jobbigt som helst är att det inte finns internet där?! Hur är det möjligt och hur ska jag överleva???

Har laddat väskan med böcker, dator och filmer, psp, korsord och Ipod - nog ska jag väl hålla mig sysselsatt ett tag. Håller alla tummar att jag får åka hem inom några dagar - lassarett är inget favvoställe att hänga på direkt.

Lägenheten är städad och tvätthorgen är tom så att det inte är det första jag måste ta itu med när jag återvänder.

Hursom så önskar jag er alla en härlig 1:a advent och så hoppas jag att ALL snö tinat bort när jag kommer  hem!!!

3 kommentarer:

  1. Jag väntar på din återkomst.....längtar efter mera skratt......men sånt kan väl inte du göra på ett tag....;)

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig o hoppas snart får komma hem.Kram Yvonne

    SvaraRadera