tisdag 9 november 2010

Positiva tankar och djupa andetag.


Fy vad många dåliga sidor jag har.
Jag skulle lätt kunna rabbla dåliga egenskaper från A till Ö som passar mig som handen i handsken.

Först och främst är jag LAT! Det kan kännas hur jobbigt som helst att gå till affären och köpa mjölk. Alla som  känner mig vet ungefär hur JÄTTELÅNGT jag har till närmaste mataffär.

Jag är extremt snabb på att döma ut folk, men till mitt försvar kan jag säga att  jag brukar ändra mig efter att lärt känna personen i fråga . (oftast)

Jag är totalt ointresserad av matlagning. Klarar inte ens av att se ett helt matlagningsprogram utan att zappa lite...

Allt levande i växtväg dör i min vård. Fattar inte att folk fortfarande vill ha mig som blomvakt när de är bortresta. TACK för att det finns konstgjorda!!!

Jag är en rätt stor egoist - vill jag inte så gör jag det inte!! - Hej jag heter Anna och är 3 år.

Delar ogärna på ett korsord! På något konstigt vis är det väldigt privat?!

Svarar inte i telefon på lördagar mellan 10.03 och 11.00. Låtsas vara borta...

Tycker att städning och dammtorkning är överreklamerat.Vem bryr sig om några dammråttor? Det betyder väl bara att man har bättre saker för sig?

Har lite eller inget tålamod. Speciellt inte med symaskiner eller annan krånglande teknik.

Sen har jag sjuk humor som långt ifrån alla gillar.

Men trots alla mina värdelösa sidor så vill jag tro att jag är rätt snäll. Fast å andra sidan säger man väl det om kossor oxå?

2 kommentarer:

  1. Du är Anna, bästAnna och då får man vara som man är och vet du verkligen att kossor är snälla? Det tror jag är en skröna :) Jag är också lat, alldeles för lat. Dammråttor har jag aldrig sett hemma hos dig, dom bor hos mig och min familj. Du smygstädar, det är min teori. Puss på dig, bästa du.

    SvaraRadera
  2. DU är den bästa Anna i hela världen! Älskar dig ♥

    SvaraRadera