torsdag 25 november 2010

Bort med kungahuset!!

Jag har nu lyssnat klart på ljudboken Carl XVI Gustav - Den motvillige monarken av Thomas Sjöberg. Egentligen hade jag tänkt strunta i den men ångrade mig och har nu lyssnat på den.

Min slutsats efter att ha lyssnat är att kungen och hans näringslivstoppar till kompisar har betett/beter sig som idioter. I kungagänget  finns gamla äckliga gubbar med snormycket pengar som älskar att festa med unga flickor. Noppe Lewenhaupt och  Aje Philipson är två av de vidriga. Män med ofantligt mycket pengar verkar komma undan det mesta!

De hänger på konstiga och skumma restauranger och krogar som ägs av grovt kriminella för att "kungen ska få vara ifred". MY ASS!!!!  Ja iofs vill han väl vara ifred från allmänheten när han beter sig som ett satans kräk loch kladdar på småflickor! Att kungen har älskarinnor förvånar mig inte ett dugg men att dessutom leka playboyliv med droger och prostutition får mig att vilja kräkas!! Att bete sig som en liten pojke i hans ålder är sjukt. Hur vore det att ge fan i att festa upp apanaget Carl-Gustav?? Eller att skita i de suparresor med vansinniga arrangemang som ni ägnar er åt? SKÄMS!!!!

Nu är ju vår kung inte vilken gammal gubbe som helst utan faktiskt Sveriges statschef!  I hans arbetsbeskrinvning står bla  att han ska vara :"en samlande representant och symbol för landet " Jag vägrar att ha en pajas som symbol för det land jag lever i. Kungen får väl göra som oss vanliga dödliga - passar inte galoscherna  - AVGÅ!!!!

Allt obekvämt som rör kungafamiljen ska mörkas, har vi som undersåtar inte rätt att få veta hur saker och ting ligger till ?  Varför i helsicke håller vi kungafamiljen om ryggen???

Man undrar ju om tex Fredrik Reinfeldt komma undan med samma saker ?? Slopa jättedagiset som jag tycker att Sveriges kungahus bevisar sig att vara gång efter gång efter gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar