tisdag 23 november 2010

Uppladdning!


Eftersom jag ska opereras om 6 dagar så laddar jag järnet!! Uppladdningen går i stort ut på att äta ( läs vräka) i sig allt som jag eventuellt kommer att längta efter de närmaste månaderna.

I söndags tokåt jag palt som en galning hos mina föräldrar med medföljande paltkoma som resultat. I dagarna två har jag ätit dopp i gryta till lunch. Dagens lunch intogs på MAX. Hamburgaren var inte så god som jag ville att den skulle vara och strips är inte gott,  men ,men man vet ju aldrig om suget kommer. Då har jag i alla fall unnat mig det. 

Det konstiga i det hela är att jag även äter sånt jag inte tycker om. Skumtomtar och choklad har slunkit ner .BLÄÄÄH. Men nu är det gjort ifall att andan faller på ! Mjölk som jag i vanliga fall sällan eller aldrig dricker tomdricker jag som en dåre.

Jag har bokat in en pizzamiddag i veckan , inte för att jag tycker speciellt mycket om det men ...ja ni fattar!?

I helgen ska jag ( som jag tidigare nämnt) adventspynta och dricka MASSOR med vin. Om ni passerar mitt hem och undrar vad i helsicke jag har hängt upp i köksfönstret kan det bero på vinet, bara så ni vet.

Dagens middag får jag hemleverad av en makalös kvinna!! Det blir sushi - mums!! Två flugor i en smäll , god mat och underbart besök!   Nä, om man skulle ta en lov till kyskåpet och kolla statusen där?!

1 kommentar:

  1. ANNA!!!!!! Doktorn kommer att ge dej stryk strax innan han "sticker kniven" idej!!!!!!

    SvaraRadera