fredag 19 november 2010

Julklappar


Igår köpte jag den första julklappen för i år. Vad det var kan jag naturligtvis inte tala om  med tanke på eventuellt nyfikna. Resten SKA inhandlas till veckan - längtar inte direkt efter att trängas på stan med alla andra hysteriska julklappshandlare. När vi nu ändå är inne på julklappar så tänkte jag publicera min önskelista så det blir enkelt för er alla att köpa rätt till mig!!!

En jordenruntresa
En trisslott med vinst på. (Minst en miljon kronor)
En privatchaufför
En privat kock
Presentkort på några miljoner på MIOmöbler
En alladinlampa med tre önskningar
En strandvilla i varma Asien.
Ett antal skönhetsoperationer.
En stor fin lägenhet med BILLIG hyra.
Livsförbrukning på saltlakrits.


Med tanke på hur snäll jag faktiskt varit senaste året tycker jag att jag ska få i allafall en av de önskade presenterna. Julklapparna kan levereras till min hemadress.

1 kommentar:

  1. Jadå, nog är du värd allt det där å mer därtill. Önskar att jag hade pengar så skulle du fått det!!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera