lördag 6 november 2010

SINGEL!!!!



Emellanåt träffar man bekanta man inte sett på ett tag. Bland den första frågan man får är - Har du träffat någon ny eller är du fortfarande singel??  Vad är det med oss människor som förutser att ALLA människor ALLTID vill leva eller ha ett förhållande med någon? Jag trivs alldeles för bra som singel och har inga planer på att kasta mig hals över huvud i armarna på första bästa man. Det brukar sällan eller aldrig bli bra och om det dessutom verkar för bra för att vara sant , så är det mest troligt så oxå.

 Jag har även fått frågan om jag är lesbisk eftersom jag envisas med att leva ensam!!  Men vad fan, nu är jag hetero men OM jag drogs till samma kön så spelar det väl ingen roll. Man kan väl vilja leva ensam för det, eller??

Jag bestämmer själv ( de veckor inte mina tonåringar är här) när jag vill eller inte vill att tvn ska stå på,jag kan äta popcorn till middag, skita i disken, går i säng när jag vill, behöver inte vara social om jag inte känner för det och om det är stökigt så är det mitt eget stök och ingen annans som jag behöver ta reda på.

Vill bara klargöra att jag inte är mansfientlig eller tycker att relationer är skit och bara för osäkra svaga människor men det är inget för mig just nu. Jag kanske har blivit för självständig och egoistisk så att jag får leva ensam livet ut men då blir det väl så då.

Jag har välsignats med fantastiskt kloka och fina vänner så jag behöver inte vara ensam om jag inte vill.  .

Tiden får utvisa vad som händer med det är klart att skulle Ola Rapace eller Petter visa intresse så skulle jag nog trilla dit - REJÄLT!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha Jag älskar dig <3 Du är bäst!!

    SvaraRadera
  2. Bra sagt Anna! Andra människor har ett större problem att jag lever singel än jag själv.Kram// Anna Edman

    SvaraRadera