lördag 4 december 2010

Barnstadiet


Jaha, då fick jag det bekräftat - igen!! Fy vilken vekling jag är när det gäller att ligga på lassarett. Jag förvandlas till en ämlig snorig och gråtmild JÄTTEBÄBIS!!! Dödsångest och förtvivlan bara väller över mig. Måtte jag bli en frisk gamling - annars kommer VLL få fullt upp den dagen...

Inte så att jag inte visste det förut men tänkte att man kanske mognat sen den gången för x antal år sedan när jag med bruten fot lipade för att inte min sambo fick sova över på lassa med mig.  PINSAM är bara förnamnet!!!

Dock hade jag en herrans tur den här gången, en jättegullig tant erbjöd mig sin hand som tröst trots att hon hade minst lika ont som jag. 

Inatt ska jag sova alldeles ensam - hade storasyster här igår natt...Ja, det var faktiskt lite synd om mig..

KRAM

1 kommentar:

  1. *gilla tanten*

    Krya på sig och världens största: HEJA ANNA!!

    p&k

    SvaraRadera