onsdag 8 december 2010

Samma lika


Samma samma samma samma... Tänk vad ofta man gör samma saker om och om igen .  Diska , laga mat, tvätta och städa är bra exempel på det.

Undras hur många gånger man öppnat eller stängt en dörr? Snytit sig , torkat sig i arslet eller borstat tänderna har man oxå gjort otaliga gånger. Tråkiga saker gör man ofta - roliga mycket mer sällan. Jag kan lätt räkna mina utlandsresor för att inte tala om de gånger jag vunnit på lotto!!!  Fast nu har jag på senare tid förstått det så att man visst måste satsa pengar för att vinna?! 

Undras hur många koppar kaffe man druckit i sitt liv? Hur många timmar har man sovit eller zappat i tv-soffan?  Hur många liter hårschampo har man använt hittills?  Hur många andetag har man tagit?

Men en sak vet jag med säkerhet!!!  Vill ni oxå veta kolla då in :


Himlans vilken tur att det finns sånna braiga sidor så man i alla fall kan hålla koll på hur mycket man bajsat i sitt liv!!   Hallelujah!!!    

Nu ska jag ägna mig åt mer upprepande vardagssysslor!!






1 kommentar:

  1. skönt att du är här igen så man blir uppdaterad, kram Yvonne

    SvaraRadera