måndag 27 december 2010

REA


Idag har jag fyndat!! Eftersom jag inte är någon älskare av shopping och mellandagsrea så är jag enormt förvånad efter min bedrift idag. Mina älskade vänner M och M ringde och ville titta in efter att de varit på Team Sportia. Men tänkte jag, kanske jag skulle följa och kolla om de har några bra vinterpromenadskor.. sagt och gjort - jag hakade på!

Till min stora lycka hittade jag ett par Adidas i goretex för ynka 200 spänn!!!  Helt otroligt!! Mellandagsrea kan ju faktiskt vara helt ok för en fattig stackare som mig! Passade även på att köpa ett par vindtäta utanpåbrallor oxå så nu är jag rustad. Tre par Salmingsockar följde oxå med mig hem - hoppas på att få ha dem ifred. Imorgon ska jag ut och spatsera och försöka mig på att bränna några kalorier. Dagen har även innehållit blöjbytande och lite pussande på en 6 veckors ängel..underbart!!

Imorgon är det fyra veckor sedan min operation så då ska det vägas och mätas - spännande att se vad som hänt. Har bestämt mig för att hålla det till en gång i månaden - känna lugnet och låta det ta den tid det tar. Dock är inte min starka sida att se tiden an - helst ska allt ske IGÅR!!! 

Snart dax för en husmans och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar