torsdag 23 december 2010

GOD JUL


Nu är snart köpfesten slut!! Den hysteriska tiden med stressade människor som köper köper och köper utan att tänka efter är snart över - för i år! Undras hur många som sitter med stora och många avbetalningar på det nya året?? Inte jag i alla fall - HALLELUJA!!

För mig har årets julklappshandling varit lugn - så skönt. Jag har inte handlat ett massa skit som bara blir liggande. Inte köpt ett enda julpynt - däremot tillverkat eget. Årets julklappsutdelning innebär att alla köper med en julklapp och sen får var och en en klapp var. Hur bra som helst och dessutom väldigt smart!

Inga av de närvarande är små barn ( nästa år blir det däremot en liten knodd) så inhandling av massvis med paket är helt onödigt och inget som någon förväntar sig. Kvällen ska däremot handla om att umgås ,äta god mat och KRAMAS..  Längtar efter att få sitta till bords med allihopa och bara må så gott i själen.

 GOD JUL och massor med kramar till er från mig!!

1 kommentar:

  1. Tror dock att köphysterin fortsätter i mellandagarna!!??? DÅ, lär jag hålla mig från stan i alla fall. ;)
    Ta hand om dig!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera