söndag 26 december 2010

ANNAndagen


Det är konstigt hur det kan bli.. Idag kände jag mig bara så ensam och bortglömd. Övergiven under självaste julhelgen. Förkyld och eländig.

Men tänk hur en känsla bara kan förändras för plötsligt tittade mamman och pappan in med kroppkakor!! Kände de på sig att jag skulle må bra av lite besök kanske??  Vi drack kaffe pratade och såg på "Trolltyg i tomteskogen" i godan ro när det plingade på dörren. Underbaraste Isabelle och Hasse stod utanför min dörr!! Med sig hade de tre säsonger av "Sopranos". Hurra hurra hurra!!!! Sedan har min största storasyster ringt och frågat om jag ville komma på middag - men tackade nej - har kroppkakor i magen =)..

 Nu gör det inte ett dugg att jag sitter ensam och förkyld ,för jag är inte bortglömd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar