måndag 20 december 2010

Hahahahahaha


Varför är det roliga ofta något dåligt? Det är konstigt tycker jag. Tänk vad lätt allt skulle bli om roligt alltid likställdes med bra!!

Jag ÄLSKAR saltlakrits! Är det bra för mig? - Nej! Tänderna tar stryk, blodtrycket höjs och det samlas ännu mer vätska i min kropp..suck..

SNUS är en gudagåva!! Nyttigt? - Knappast troligt..

Solen är mitt absolut bästa! Finns det något underbarare än att sova i solen? Att breda ut sin sarong på en varm strand i ett varmt land , lägga sig och bara somna in samtidigt som solen värmer...Men hallå!!! Hört talas om malingt melanom? Bäst att använda solfaktor 3000.

Men en sak är jag övertygad om som både är roligt och bra !!  Att skratta!!  Så idag ska jag (istället för att förbanna vintern) tänka positivt och ägna mig åt ett skratt eller två!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar