onsdag 29 december 2010

TOO LATE!!

Ibland är det för sent!!
Att gå på konsum kvart över tio - lönlöst, för då är det stängt.
Att gå ut till busshållplatsen tio i - då har bussen passerat.
Att försöka vattna den uttorkade blomman som inte fått en droppe på flera veckor och som dessutom blivit alldeles brun - ge upp, inga återupplivningsförsök fungerar.
Att skicka julkorten i februari.
Att betala räkningarna den 15:e - efterföljande månad.
Att prata innan man tänkt - kan få obehagliga konsekvenser, jag vet.
och sist men inte minst Att ringa mig efter kl:22.00 !!!

Jag hade precis kommit till ro ( ca:23.30) när något ärkepucko som kallade sig Göran ringer och vill småprata lite samt frågar mig om jag minns honom!!  NEJ!!! Jag försöker sova *klick*

Så nu sitter jag här (kl: 00.30) hur pigg som helst och grunnar på vem i helvete Göran är??? 

 Kan vara så att det är en trött Anna som kliver upp imorgon bitti....

2 kommentarer:

  1. skulle inte lägga på om göran ringde, toka där......kanske va prinsen, men föga troligt, förstår dig sömnen viktig, att tänka innan jag talar har jag inte lärt mig på 57 år, än fast någon sa det till mig när jag va 18, varför alltid va så perfekt, visst det har blivit fel många gånger, men kul massor av gånger, vill va som jag är o säga det jag känner för utan att skada nån naturligtvis, puss på dig Anna du är fantastisk....yvonne B

    SvaraRadera