söndag 9 januari 2011

WTF


Igårkväll kände jag mig så där skönt trött, och näe jag hade INTE druckit vin. Jag gjorde mig iordning med tandborstning och toabesök. Kröp ner i min skööööna säng, drog en djup suck och domnade bort.

PLÖTSLIGT så går det förbi några satans idioter av det manliga släktet utanför mitt hus. Det var den insom- ningen det.. Varför vrålar män när de druckit?? Får de problem med hörseln?? Tror de att alla andra blivit döva?? Är det något uråldrigt som väcks till liv och de tror att de jagar mammutar på slätten?? Tappar de tidsbegreppen och tror att ALLA människor är vakna kl:02.00 på natten?? Dessutom är det väldigt ocharmigt och ovärt!!

Jag ska banne mig hemsöka dem den dagen jag dör. Varje morgon 06.00 ska jag spela det högsta och fulaste jag kan med en vuvuzela!!  Alternativt köpa ett stort vapen ( som Rambo typ) och skjuta dem som så mycket som hostar utanför mitt hus efter kl:22.00. ELLER så kan jag ta ett snack med min hyresvärd angående mina antika fönster. Jag får se vad jag väljer.

Förövrigt missade jag tydligen en trevlig tilldragelse på parkeringen mittemot häromnatten. Om jag säger som så att man kan titta ut genom mitt köksfönstret istället för att anskaffa canal+ paketet... Kontaktsport blir det verkligen när gymnastiken ska utföras i en bil.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha jag ringer dig nästa gång det händer något av intresse på parkeringen ;)

    SvaraRadera
  2. Skaffa filmkamera och superljudinspelnings-grej ta reda på vad dom heter och kör med utpressning...både dom som vrålar och dom som.....ja vad gjorde dom egentligen....;)

    SvaraRadera