söndag 23 januari 2011

Livet..


Jahaja då var det söndagkväll - igen.  Fy vad tiden springer iväg och den här helgen bara försvann in i tomma intet... Inser att jag inte gjort inlägg på ett tag - det har sina randiga skäl. Jag tror knappast att någon finner mitt ältande och gnällande över livet speciellt uppbyggligt eller roligt. Har varit en riktig surkart i några dagar men imorgon är det måndag och då!!

Januari och februari är de absolut värsta månaderna på hela året - tycker jag. Kallt, mörkt och allt som man längtar efter är så långt borta. Att hitta guldkornen i vardagen är minsann inte alltid det enklaste men tro mig - jag försöker.

Solsidan och Midsumermurders på tv är en puff i rätt riktning. Ett gott te och en gosig filt värmer oxå i själen. Har "återupptäckt" mjölken - ljuvligt gott!! Så lätt det är att glömma allt bra som man har omkring sig..

Jag ska satsa på en god natts sömn i min sköna säng och vakna utvilad och på ett bättre humör imorgon!

2 kommentarer:

  1. Låter bra det! Kram

    SvaraRadera
  2. Isabelle:

    ...förlåt Anna men jag undrar. Om man har helg typ hela veckan... varför bryr man sig då om vilken veckodag det är? Ja förutom för det uppenbara - att inte missa Solsidan!

    SvaraRadera