onsdag 5 januari 2011

Filmtajm

Numera har jag bara grundutbudet på tv-kanalerna.
Ett mycket klokt och ekonomiskt val av mig - tycker jag. Barnen är av en annan åsikt men noga då?!

Jag har oerhört svårt att tänka mig att jag kommer att sakna någon tv-kanal med tanke på att det mest bara är skit ändå. Skulle  jag vilja se något från "betalkanalerna" finns ju det mesta på webben - I LIKE!!!

Eftermiddagen och kvällen tillbringas med att tokmata filmer. Började med Kommissarie Späck - SKITDÅLIG!!!  Jo, jag har humor men den var bara för mycket. Sedan blev det Bröderna Karlsson - trams och kärlek. Med andra ord inget för mig. Däremot Beck - Levande begravd tyckte jag om. Säga vad man vill om Beckfilmerna men de flesta är bra.

Klockan närmar sig snart 22.00 så jag borde ju hinna se en film till?? Tror att det blir The Town, ska vara en actionthriller och innehåller den inte alltför mycket puss och kram scener så kan den nog vara bra. Kan omöjligt vara sämre än Göta Kanal 2 som visas på tv i detta nu!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar