måndag 17 januari 2011

Om man skulle....


Nämen man kanske skulle försöka ragga upp någon stackare till karl? Men isåfall ska han vara händig och intresserad av inredning. Tänk vad kul med någon som tapetserar och bygger om i min lägenhet medans jag kollar i inredningstidningar efter nästa projekt.

Sen vore det bra om han oxå kunde laga god och nyttig mat.Ja en kock naturligtvis! Åh så skönt att sätta sig vid dukat bord varje dag...

Naturligtvis måste han oxå jobba i möbelaffär så man får bra priser, men INTE jysk.Helst MIO men det kan diskuteras. 

Det skulle vara bra om han jobbade på resebyrå om helgerna. De får väl bra priser på resor?

Massör ska han oxå jobba som... och frisör.  Sen är han delägare i ett gym med kombinerad skönhetssalong.

Fast å andra sidan... tjafsa om vems tur det är att diska och tvätta? Någon som envisas med att se dumma tvprogram och vill prata när jag vill ha tyst? Nån som vill ha lampan tänd när jag ska sova? Nån som inte älskar mina barn mest av allt i världen? Nån som tar plats i soffan? Nån som vill umgås hela tiden? Nån som inte fattar The Simpsons storhet? Nån som är i vägen?

Näe, vid närmare eftertanke så vill jag ha det som det är. Jag mår alldeles för bra ensam.. 

1 kommentar: