söndag 16 januari 2011

Så nöjd!


Jag är så nöjd med sonens val av flickvän!! Inte nog med att hon är söt,otroligt trevlig, har skinn på näsan och är den bästa Sofia ever så har hon något annat....

Hon är innehavare av länets, nja skulle kanske säga VÄRLDENS sötaste lilla hund. Jag är helt såld på honom!! Jag får nästan kramper i magen av lycka när jag ser honom.Till min enormt stora glädje ska jag få låna honom någon dag i veckan och bara pussa,pussa,pussa,gosa,pussa,pussa och gosa med honom...

En annan mycket bra sak med Sofia är att hennes föräldrar är bra på att laga mat. Alla som känner mig VET att jag är så kass på det. Så när jag får dåligt samvete över min magra sons tråkiga samt enformiga matintag när han bor hos sin mamma ,behöver jag inte egentligen vara orolig. Emellanåt äter han hemma hos Sofia och VET då att han får den där goda, lite roligare maten. ( roligare än pasta,pannkaka och palt typ)

Inte nog med detta så har flickvännen en bror som är makalöst duktig på foto. Igår fick jag ett inramat foto av mitt nya kärleksobjekt - den bedårande lilla voffsingen. Tavlan sitter uppe och får lite nu och då pussar av mig men det är klart , inte slår det att få GOSA med honom irl!! 

2 kommentarer:

  1. Gud vad du är gullig! Både mamma och pappa blev rörda av dina fina ord.

    Du är bäst, och jag tycker faktiskt om din mat!

    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Men, Anna. Det är ju inte det att du inte KAN laga mat, du lagar utsökt mat (när du väl gör det). Det sitter ju i att du inte tycker om att laga mat ju!!!!
    Hoppas på att få träffa den lille gosige killen snart!!!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera