lördag 15 januari 2011

Ung på nytt??


Igårkväll hände ett mirakel!  Min fina dotter somnade i soffan med kläderna på. När jag en stund senare skulle säga till sonen och flickvännen att NU går jag isäng sov de redan!!!!   HA, jag var uppe längst av alla i hushållet!!! Håller man på att gå i barndom igen??? Snart kanske man kan slänga glasögonen och sluta oroa sig för diverse ålderstecken?

Idag började dagen som alla andra lördagsmorgnar. Melodikrysset med Anders Eldeman - en utmärkt start på en ny dag. Efter dagens kryssande kan jag bara säga som så att det är en himla tur att Julia Roberts satsade på skådespeleriet och inte på en sångkarriär. Det är nog bland det lamaste jag hört och med mina 40 år på jordens yta så har man hört en hel del.  Huvva! Dock är avsaknaden efter Lennart Palm från Lerum med sin partyorgel stor och mycket svår. Undrar om han finns på youtube?

Utetemperaturen idag är inte kul, - 24.  BRRRRRR  Varför är vintern så låååååååååång??? 
Dagen får gå i mojsandets tecken. Kaffe, snus och sopranos på dvd.

 Tjing!!

1 kommentar: