fredag 7 januari 2011

SUCK


OM ni försöker ringa mig på mobilen så tyvärr.... Jag lyckades att glömma den hos mamman och pappan igår. Fast det är klart att vill ni utbyta några ord med någon av dem så ring min mobil - rätt vad det är så kanske de svarar. Däremot skulle jag inte råda er att skicka ett mess - de har ingen aning hur man öppnar och läser dem . Ännu sämre är de på att svara  på dem.

Ett annat problem jag har är DEN FÖRBASKADE SNÖN!!!!  NU får det räcka. Det ska väl ändå inte vara meningen att man ska ha cyklop och syrgasstuber på ryggen för att ta sig till affären?? Vintern är alldeles för lång för att vara något för mig.

När man inte kan vara utomhus utan att få ett psykiskt nervsammanbrott får man hitta på saker inne. Tex rensa avlopp. Det gjorde jag igår - yack. Det är sådana gånger jag SAKNAR en sambo som gillar att vara så där hemmapulig... MEN nu är det gjort så någon sambo behövs inte längre. Förhoppningsvis dröjer det till nästa gång det behöver göras - om nu inte någon av mina yngel får för sig att stoppa/tappa ett antal tops i handfatets avlopp...igen...

Nä, nu ska kaffe intas och samtidigt fundera på hur i helsicke man ska överleva TRE månader till med vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar