tisdag 4 januari 2011

Tv-serier


Jag har gett upp - igen! Jag klarar inte av att följa tv-serier. Många är de försök jag verkligen gjort. The vampire diaries är den senaste jag "hoppat av". Sket fullständigt att se den i torsdags och överlevde.

Grannar var en serie jag började följa tidigt , men den blev så tramsig...
Cityakuten - var en favvoserie!! Såg de första säsongerna men insåg då att den här serien kommer ALDRIG att ta slut så då la jag av.
Lost - såg två säsonger sedan gav jag upp. Blev ju hur konstig som helst.
Prison break - tror att jag klarade tre säsonger.
Weeds, en säsong, kunde aldrig riktigt komma in i den.
The event - mäh, JOBBIG!!

TACKA vet jag 24!! En serie med en början, bra handling och framförallt ETT SLUT!!
Band Of Brothers - en makalöst bra serie! Även den med ett slut.

Nä, får nog hålla mig till lättsamma och roliga serier som Family guy och Simpsons. Det gör inget att man missar några avsnitt - de är lika sjukt roliga ändå.

Sen gillar jag boxar! Att se en serie när man vill, hur ofta eller sällan man orkar. Håller just nu på med Sopranos - njuuter av den . Är nu inne på säsong 4, får väl se hur många till jag klarar av... 

1 kommentar:

  1. Håller med dig. Boxar är bäst. Vem vill passa tider för att sitta vid tv:n när man kan göra annat!!???
    Kramen, Maria

    SvaraRadera