måndag 3 januari 2011

TRÖTT


Idag är man hur trött som helst. Sonen har lanat med fyra av sina kompisar HELA natten. Det är ingen lek att försök att sova med fem brummande "mansröster" i lägenheten. Ja, jag använde mig av öronproppar men de måste man stoppa ända in i hjärnan för att det ska bli tyst.

Jag griljerade en skinka igår kväll ( till grabbarnas stora glädje) Hur mycket som finns kvar av den har jag inte kollat än men NOGA DÅ! Huvudsaken att de äter så de orkar sitta vid datorn..eller nått.

 Just nu är det tyst som i graven här - 5 killar och en liten söt fjortis sover så gott. Undras om man skulle dra fram dammsugaren...hehehehehehe


1 kommentar:

  1. Nu bli jag förvirrad... Menar du att det inte är obligatoriskt att väcka tonåringarna med dammsugarljud på morgonen??? Min mamma sa alltid till mig att det var hennes plikt som mor att väcka mig 09:00 med det elaka ljudet av dammsugarn (En gång när dammsugaren gått sönder stod hon helt sonika utanför dörren och skrek: Wiiiiiiiiiiiiii)

    SvaraRadera