torsdag 28 oktober 2010

Utgrävning!

Om man vill ha min odelade uppmärksamhet har jag ett hett tips.
 Peta dig i näsan! 

Det finns inget som är så hypnotiserande för mig som det eller man kan säga att det är det vidrigaste jag vet. Egentligen är det inte själva petningen som jag är intresserad av utan det som kan komma av den. Jag bara måste få veta var kråkan eller den sk kusen tar vägen. Det är endast i syftet att jag ska kunna vaporisera den efteråt!!! 

Det finns ett antal vägar den kan ta. Tillbaka till petarens kropp oralt. YACK!!  Den kan sprättas iväg och landa lite var stans. ( PANIK, var tog den vägen?) Kleta fast den på möbler eller kläder är oxå ett alternativ!  Smygaren brukar rulla den ett antal varv mellan fingrarna och när man minst anar det hamnar den på golvet.

Befinner vi oss i mitt hem måste jag bara veta var den tar vägen så jag kan hälla fotogen på den och sen tända på så den aldrig återuppstår igen.

Men för fan gå och snyt dig jädra äckelbobba!!!!!! Tvätta gärna händerna efteråt MED tvål.

Tack på förhand

1 kommentar:

  1. Nu vart det lite för mkt för mig.. Sitter faktiskt här och mår lite illa.. Snor, kusar och annan vätska som kommer ur näsan kan verkligen få mig att kräkas.. En förklaring till varför jag inte jobbar som förskollärare längre.. Vad umgås du med för männikor egentligen?!?

    SvaraRadera