onsdag 20 oktober 2010

Hotellverksamhet.


Jag driver ett hotell med full pension centralt beläget i Umeå. Läget ger dig ett fantastiskt utbud av shopping, restauranger och nöjen inom gångavstånd . 

Frukost lunch middag och eventuellt småätande ur skafferi samt kylskåp ingår i priset. Placeras era smutsiga kläder i den gemensamma tvättkorgen som står i badrummet så tar hotellpersonalen givetvis hand om den inom att par dagar. Efter tvättning och torkning viks kläderna prydligt och lägges på er säng. Väckning vid önskad tid på morgonen ingår.Det finns oftast ett mindre urval av frukostalternativ som kan intagas i köket eller i gemensamutrymmet framför teven innan er avfärd till skola eller arbete. Alla extrautgifter såsom telefon, tv-avgift, el, och varmt vatten står naturligtvis hotellet för. Flickor pojkar samt djur är välkomna på rummen. Vi har  inga restriktioner vad det gäller antal personer eller tid för när det ska vara tyst. Hotellägarinnan står gärna till buds med sina kunskaper i  psykologi,agerar hjälplärare, är informationsansvarig samt  påminner om viktiga möten eller tider som är viktiga. Trådlöst internet ingår i rumspriset. Utnyttjande av hotellets badrum samt schampo,balsam, duschcreme, hårinpackningar mm ingår . Rummet kan betalas med kramar om er ekonomi inte tillåter annat.

Det är bara att inse - Jag curlar mina barn ända in i vuxenvärlden!!

2 kommentarer:

  1. ...eller hur? Är det inte det vi alla gör till och från. Jag undrar om jag kan ta in på ditt hotell ett par nätter? Betalning sker med kramar, kontanter är överreklamerade. Puss och ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  2. När kan jag checka in?? Får man bo hur länge som helst??

    SvaraRadera