söndag 24 oktober 2010

Curicullum Vitae


Vad ska jag bli när jag blir stor? Eftersom jag nu är sjukskriven så hinner jag fundera på min framtid. Vad ska jag satsa på? Vad har jag för erfarenheter? Jag har ju  viss "praktik" i följande som man kanske kan tillgodoräkna sig i jobbintervjuer eller eventuella studier:

Konflikthantering/ krishantering.  Kock/ Kallskänka/ Frukostvärdinna.  Städning samt tvättning och strykning.
Arbetshandledare Sjukvård samt vissa läkarkunskaper. Ekonomi.Fritidsgårdsarbete. Bagare. Diskare.
Djurvårdare. Elektriker.Fotograf. Frisör. Växtskötare.Tandläkare.Säkerhetschef. Rörmokare.

Ha! Jag har ju massor av yrken jag kan välja och vraka mellan!! Ser ut som om jag går en strålande framtid till mötes. Nu kan jag ägna tankarna åt annat . Jag  kanske ska fundera ut en lösning på konflikterna i världen? Det eller vilken färg gardinerna i vardagsrummet ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar