måndag 25 oktober 2010

Hur är ni funtade?


Har ni inget vettigare för er? Döm om min förvåning när jag i helgen kollade lite statistik för min blogg. Över 1000 besökare!? Tänk att så många orkar läsa min tramsiga text om egentligen ingenting. Jag ger inga modetips eller berättar intressant skvaller om folk i allmänhet. OM ni nu sitter och hoppas att det ska komma sådant i framtiden på min blogg måste jag göra er besvikna..Den kommer i fortsättningen bara innehålla trivialiteter om mitt alldeles vanliga liv. Så, då var det avklarat!

Häromdagen hände det där som bara inte får hända ! Jag behövde inhandla lite matvaror så jag trippade över till mataffären. Plockar mina varor och går och ställer mig för att köa i kassan. Kön blev längre och längre och till slut så ringer kassörskan efter en kollega. Någon minut senare kommer det en kassörska till den andra kassan. DÅ händer det som inte får hända! ALDRIG under några omständigheter.( I alla fall inte i en matvarubutik.Eller i en grupp med andra människor) Kassörska nr 2 ropar med hög röst - Det går bra att komma i tvåan också!!  Ja, jag vet jag har väl snuskig fantasi men kan INTE hålla mig. Tro inte att jag inte försöker tänka på något allvarligt eller sorgligt men inte ens tanken på  kriget I afghanistan får mig att fokusera. Jag brister ut i ett hysteriskt gapflabb och ibland när man börjat skratta kan man inte sluta. 

Förlåt stackars fina kassörskan. Jag lovar att verkligen anstränga mig ännu mer om det skulle hända igen alternativt lämna min korg med varor och lämna butiken omedelbart!!




4 kommentarer:

  1. Hoho, du är ju riktigt rolig Anna!

    SvaraRadera
  2. HAHAHHA ja men jag skulle också ha garvat! o du, jag säger ju till så många jag kan att de ska läsa din blogg, jag hoppas det kommer fler o läser dina sjukt roliga inlägg! :D Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Som jag sagt tidigare, du förgyller min tillvaro med din blogg. Love you

    SvaraRadera
  4. Tack älskade du! SKA JAG HJÄLPA TANT ÖVER VÄGEN?!?

    SvaraRadera