fredag 15 oktober 2010

Om sig och kring sig.

OM jag någon gång ska gifta mig, så ska det vara i Las Vegas med en "Elviskopia" som präst.
OM jag någon gång ska bli sambo igen ska det vara med en multimiljonär utan egna barn som jobbar borta större delen av året.
Om jag någon gång ska konvertera blir det till buddhismen.
Om jag någon gång ska reinkarnera ska jag bli USA:s president och styra upp lite i röran.
OM jag någon gång åker ut i rymden vill jag fort som ögat hem igen!!!
OM jag någon gång får övernaturliga krafter vill jag kunna spå nästa veckas lottorad.
OM jag någon gång måste välja mellan blodpudding eller pölsa så fastar jag den dagen.
OM jag någon gång får träffa en kändis så vill jag att det ska vara Dalai Lama.

OM jag ska göra något vettigt idag så är det att gå ut i solen!! 

2 kommentarer:

  1. Blodpudding är ju gott!

    SvaraRadera
  2. Gå ut i solen. "Det är så härligt att gå i solen, solen, solen. Det är så härligt att gå i solen, den värmer så...." Själv har jag tappat rösten och håller mig både inne och tyst(!!?)
    Kram

    SvaraRadera