måndag 11 oktober 2010

Nån gång ska väl vara den första...

Ok, då kör vi!!  ALLA och då menar jag ALLA har en egen blogg.  ALLA utom jag - tills nu..
Men vad fanken ska man skriva om då? När man har tvätt tid, hur ofta man tränat eller vad man ser på tv? 
Näe, sånt är totalt ointressant för mig, däremot det som händer omkring och inuti mig DET tänkte jag försöka skriva om. Sen om ingen bryr sig ett dugg om mig och min blogg spelar egentligen ingen roll alls. Att skriva ner och på så sätt kunna gå tillbaka och minnas är inte dumt alls!! 

Har man som jag levt lika länge som Peder Lamm ( ni vet han den där antikvitetskillen som är på tv/radio/i tidningen så fort någon säger orden - gammal möbel.) så borde man väl ha upplevt en hel del. Men om man nu inte lärt sig allt som kan tänkas om gamla sunkiga möbler som Peder så har man väl lärt sig nått annat?! Visst har man några högskolepoäng, visst har man provat ett antal olika arbeten men inget som är sådär storsvulstigt direkt.Med andra ord är jag alldeles tråkigt vanlig. 

Det ska bli intressant att följa min egen blogg och se om det finns något att se tillbaka på framöver..


5 kommentarer:

  1. Jag kommer läsa din blogg! Pussar och kramar/ Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Välkommen till bloggvärlden å jag kommer i alla fall läsa din blogg!!!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Gör ett nytt försök!!!

    Älskade Anna B. Du är en av de finaste och mest givmildaste personer jag känner. Dig kan man lita på i både med och motgång!! Det ska bli mig ett sant nöje att följa din blogg, med inriktning mot ditt välbefinnande..... Håller alla tummar och tår!! Du har så roliga, underfundiga och kloka tankar som jag vet kommer att få många att skratta eller väcka deras tankar..

    Men ett har du fel i - ALLA har inte en blogg, inte jag t ex. Men jag gillar att följa andras...

    Pussar & Kramar Anne-Li

    SvaraRadera
  4. Att det finns någon som vill läsa mitt flams och trams är ju fantastiskt!! =) // ANNA

    SvaraRadera
  5. hejsan anna trevligt läsa din blogg men du du är inte så gammal man blir ju inte äldre änn vi gör oss å tänk så här var tacksam för dom år som gått det är dom som gett dig den grund av lärdom som du står på i dag utan den vore du inte den anna du är i dag kram kai din vän för evigt

    SvaraRadera