lördag 1 april 2017

Snokande







TJENA! Är du här nu igen??

Ja DU! Just DU som avskyr mig och måste läsa det jag skriver. DU som inte har nått vettigare att göra. DU som pratar vitt och brett om mig. Ta en titt i spegeln och engagera dig i ditt eget mående.

 Det du säger är hittepå och dina egna slutsatser.  Jag tror att du ska behålla dina åsikter för dig själv alt. ta dem med mig!!

PRECIS DU!!  Jag skulle kunna skriva ditt namn eller lägga ut ett foto men jag låter bli - i alla fall i det här inlägget DU vet att det är dig jag syftar på!

Eftersom DU ändå läst såhär långt ska du få några tips:


  • Tro inte att du känner mig. Det du vet är det du läser på min blogg
  • Tro inte att du kan mitt psykiska tillstånd
  • Föd inte ditt avsky genom att läsa det här
  • Engagera dig i det du har 
  • Du kan ringa mig så kan jag förklara några saker för dig. Tror att du behöver det för varken smidig eller snart verkar vara dina gåvor.
Jag skulle aldrig lägga ens 5 minuter på en människa jag avskyr och den e.v  blogg hen skriver. Varför? Ilska avsky och hat ska dödas inte födas. Vill du ha andra samtalsämnen än mig kan jag bidra med minst tusen!

Önskar dig all lycka och hoppas att du en dag kan släppa ilskan och hatet. Gör nått vettigare av ditt liv !  😉 GÅ I FRID!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar