måndag 3 april 2017

Print On Demand














Jag vet inte om ni tycker som jag?!

Visst är det underbart med poddar? Varje dag till och från jobbet lyssnar jag. Istället för radio och tv kan jag lyssna. Jag tänkte bara tipsa om några poddar som ALLTID uppdateras på min telefon. Har ni några tips - GE MIG DEM!!!!


  • P3/P1/P4s dokumentärer är skitbra!!! Ja inte alla kanske men väldigt många.Dokumentärer om allt mellan himmel och jord.
  • Sommar och vinter i P1. Många roliga och intressanta människor som berättar/pratar om stort och smått.
  • Adam & kompani  Adam Alsing , Daniel Breitzholt och Vanessa Falk tramsar och flamsar - hysteriskt kul!
  • David Batra. David, en sidekick samt en gäst pratar om knäppa tidningsurklipp. Det ena värre än det andra.
  • Mordpodden Två unga kvinnliga journalister tar upp mordfall i Sverige. De har läst ALLT som går att läsa om de olika fallen och berättar om dem.
  • Creepypodden Spökhistorier och vandringssägner. Rekommenderas inte när man går hem kvällstid och det är mörkt.
  • MNK En apbra podd med många sjuka karaktärer. Mina personliga favoriter är Tråden och Lacken samt Mange
  • Thrillerpodden - En ny pod för mig - men hittills har den varit bra.
  • Freakshow - Det humoristiska geniet Messiah Hallberg och komikern Jacob Öqvist pratar nonsens med gäster. Många skratt ger de mig.
 Har ni tips på en apbra podd? GIVE IT TO ME!!







1 kommentar:

  1. Jag lyssnar på massor av grejer. Använder dock SRs app istället. P1,3&4 dokumentärer står högt i kurs. Även sommar & vinter.
    Annars gillar jag Kropp & Själ. Man får lära dig massor.
    Kaliber kan va bra. Även Verkligheten.
    Svenska berättelser.
    Blir mycket av det dokumentära slaget...
    Inte mycket att skratta åt. Men man blir klok som en bok.
    Lättar upp med ljudböcker. Mord och sånt.

    SvaraRadera