fredag 28 april 2017

Särbo

Jag och barnens pappa levde 15 år tillsammans.






Eftersom jag periodvis inte var klok i huvet är det ju ett under att det blev så länge. Han stod ut med MYCKET!



Hursom så är det inte läge för något kärleksliv i dagsläget. Jag  älskar inte mig själv inte för fem öre eller ens tycker om mig själv ens ett uns prick nu. Varför ska jag  dra in nån annan i det helvetet?  Det vore egoistiskt av mig och dessutom skitdumt! En sak i taget! FÖRST läka det som behöver läkas och sen kanske...

Men visst finns det gånger när det vore bekvämt om inte annat.

  • Nån som rensar avloppet.
  • Nån som skjutsar till stormarknaden så jag kan storhandla
  • Nån som kan massera en ond rygg
  • Nån som lagar mat
  • Nån som rastar hunden när jag inte tar mig ut

Typ så... Men ska jag vara ärlig så fixar jag ovan nämnda alldeles själv eller tack vare mina ungar.

OM jag nån gång om hundra år släpper in någon så blir det ett särboliv. Har svårt att se mig boende med någon annan- eller att hen ska orka med mig 😏

Kärleken behöver väl inte bo under samma tak?? Fast å andra sidan lever jag med någon nu som älskar villkorslöst!  Det är banne mig inte synd om mig!

Hoppas ni har en ljuvlig lördagskväll - det har jag med min sambo!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar