fredag 21 april 2017

Småbarn





Mina barn är fantastiska!

De är iofs vuxna men än dock mina små.

När mitt liv är kaos, upp och ner, tveksamt och gör så ont stöttar dem. Inte så att jag ringer dem och kräver men när de ringer och hör hur jag mår... Jag är välsignad!

Då löser de det praktiska! De stöttar ! De peppar! De talar om för mig hur mycket de älskar just mig!

Det de vet om mitt mående är att jag mått dåligt i perioder så länge de minns - det är för jävligt att höra - men så sant. De minns hur jag låste in mig på toa för att de inte skulle se hur jag grät - men de hörde och de såg. De minns hur jag gick ut på balkongen och höll igen dörren med min rygg så jag kunde gråta ut så de inte såg - med de såg och förstod att nått var fel. Jag trodde att de var förskonade från mitt mående -så fel jag haft. Ungar är så mycket smartare än så.

Ungar har tentakler och ser fast man inte tror det.

Hur som är dom mest arga idag ! Varför har du inte fått hjälp förrns nu? Hur fan kan det ta 20 år innan psykvården förstår? Fattar inte - det finns journaler på ditt mående sen du var 20! Mamma de har tagit halva ditt liv!

De är kloka. jag tänker INTE ge upp!! Jag är skyldiga dem att försöka. Jag orkar dock  inte lägga skulden på någon - det som varit har varit.

Min utredning börjar på måndag och jag ber till Gud att det ska vara början till nåt bra!

Puss och ta hand o varandra 💓

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera