torsdag 27 april 2017

Mitt andra hem






Idag var det ännu ett läkarbesök på affektiva

Tydligen hade jag nämt ordet "normal" några gånger varpå läkaren frågade
T
- Anna , är normal viktigt för dig?
- Ja det tror jag svarade jag.
- Ok, Vad är normalt för dig då?
- Oj, glädje, fyra timmars sömn, alltid haka på, mycket skratt, drar igång projekt som helst ska vara klara igår, går en mil om dagen, lagar mat, är sjukt social och orkar allt...typ.

- I mina öron Anna låter det inte normalt men vad vet jag?

Har idag sen läkarbesöket tänkt  VAD ÄR NORMALT?

Ju mer jag funderar desto mer villrådig blir jag. Det jag trodde var normalt ( mår skitbra då) kanske inte är det..

Vad är normalt för er? Finns det en universellt normalt när det gäller livet och allt det innebär?

Fortsätter fundera...

2 kommentarer:

  1. Jag har en kombo av morgon och kvällströtthet. Har nån slags touretts som får mina tankar att höras högt. I enrum och i andra rum... Gillar att bada för det gör mig lycklig. Ja det är normalt för mig. Vad andra anser kan jag inte ansvara för;)

    SvaraRadera