fredag 7 april 2017

Skämskudde






Ikväll gjorde jag en blunder

Jag sitter i soffan och scrollar runt på mitt instagram . ( vågar inte lämna hemmet eftersom Elsa fyller fyra hundår - 35 som människa) Ja, rätt vad det är så ska det blandas groggar och spelas 80-tals musik så grannarna blir galna.

Hur som så kommer PETA upp i mitt flöde - en sida jag följer och gillar. Ser en otroligt dum kommentar ( tror jag) och skriver ett långt och beskrivande inlägg för djurens rätt till sitt eget skinn/päls..Inte otrevligt utan sakligt. Tro mig, det finns en del totalt ointelligenta människor som inte vet. Sen finns dom som vet men måste skriva skit, Varför? Har de inget annat vettigt att göra? Sorgliga människor.  Alla vet att skinn kommer från djur!!

Synd bara att jag inte läste alla kommentarer - den jag skriver till har EXAKT samma åsikt som jag. Kryper till korset och ber om ursäkt tusen gånger om . Det är tur  att många på vegetarian/vegan sidorna är kloka och extremt förstående.. HAN förstår och skrattar efter att ha besökt min insta sida.. Förstår mitt missförstånd och förlåter  .TACK för det!!!

Hädanefter ska jag inte gå på impuls - jag ska läsa alla kommentarer och efter det bilda mig en åsikt om vem som är dum i huvet och inte.


Än en gång förlåt min impulsiva dumhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar