söndag 1 maj 2011

Valborgsfirande - MY ASS!!


Igår genomförde jag en sightseeing i Umeå.

Resan började i Ersmark (där jag egentligen skulle ha intagit en grillad middag i lugn och ro).
Sedan blev det destination Sandbacka och Haga där samtliga parker och grillplatser rekades.
Färden fortsatte efter en snabbvisit i mitt hem  mot centrum där Donken, Frasses, Max, Nannas parkeringshus, Vasaplan och Järnvägstorget kammades igenom. 
Älvskanten från centrum till Öbacka strand besöktes samt centrumkärnan och min bostad  ännu en gång. Bölesholmarna som jag inte tillbringat tid på många många år blev även det genomsökt.
Resan fortsatte mot Campus som jag försökte scanna av, inte så lätt eftersom  miljarders andra människor oxå var där.
Mot centrum IGEN och där ( efter tre timmars kajkande) nådde resan sin slutdestination. 

Ett stycke 15årig rymling till unge hystades hem!!! 

Härmed kan jag vara er privata turistinformation över utflyktsmål i Umeå. I utbyte tar jag gärna emot handfasta råd hur man uppfostrar en hormonell och trotsig ängel...  Tips på bra produkter som täcker grått hår tas även det tacksamt emot..

1 kommentar:

  1. Hårfärgningen kan jag tipsa om...men ängeluppfostran....nä det verkar ångestbetonat...;)

    SvaraRadera