lördag 30 april 2011

Lördag


Melodikrysset - Check

Det gick ju lysande, förutom ett ord...SUCK.  Men jag kan INTE tvsignaturer!! Med tanke på mina tvvanor så känner jag igen signaturerna till : The Simpsons, Family Guy och Aktuellt. Jag är en riktig tråkmåns när det gäller tv - vill du diskutera handlingen i någon av alla de tusen serier som sänds så..tyvärr kan jag inte stå till tjänst.

Dagen innehåller en tripp till Nordmaling med min favoritLena! Så det håller på att vara dax att hoppa i duschen och göra sig någotsånär fixad så man kan vara bland andra människor utan att skrämma slag på dem. Kanske man ska använda hårfönen och lyxa till med lite make??

Måste bara sätta på de radioapparater jag äger för att komma igång.. och ja, jag har även en i badrummet . Det är konstigt, jag behöver en radio och en klocka i varje rum för att det ska kännas OK... kan det vara något att ta upp med min terapeut nästa gång vi ses?? 

Ha nu en bra valborg och stå inte för nära den eventuella majbrasan ni ska besöka!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar