lördag 9 april 2011

Konstiga måsten.


Tänk så mycket larviga tvångstankar man har!! Ja, eller när jag menar "man" så syftar jag på mig själv. Jag vet inte hur ni har det men vissa saker sitter liksom fast i en på något konstigt vis och är svårt att ändra på.

Jag kan inte sitta på toaletten och uträtta mina behov med en snus i munnen, då känns det som jag ska kräkas av någon underlig psykologisk anledning. Det känns nästan som om jag "äter" det jag producerar om ni fattar?!

Att ALLTID ha hela och rena underkläder är tokviktigt för tänk om jag skulle bli påkörd eller något när jag är ute och spatserar och ambulans tillkallas. VAD skulle de säga och framförallt tro om mig  om de var tvungen att ta av alla kläder vid en ev. operation och jag har trasiga eller smutsiga trosor på mig?? Hemska tanke...

Jag måste sova med täcket över huvet. Man vet aldrig om en skorpion, orm eller en giftig spindel kanske kryper in i min mun när jag sover? Det vill jag inte behöva uppleva - better safe than sorry. Sedan måste jag ligga med ansiktet ut mot rummet OM det skulle komma någon eller något in i rummet under natten.

Jag sitter alltid på höger sida om jag åker buss. Man har som bättre koll om man sitter på den sidan av någon anledning.

Stora statyer är skitläbbiga, skulle ALDRIG för allt guld i småland röra i dem. Oftast fulla med måsskit och jag skulle dö om de av någon anledning skulle röra på sig!! Ja, jag vet att statyer är död materia men OM...

Jag räknar alltid de kläder jag hänger upp i torkrummet efter tvättning, men om du skulle fråga mig hur många det var har jag ingen aning...

Man MÅSTE ha likadana handdukar i badrummet, så är det bara annars blir det jobbigt...

Att äta eller dricka något som passerat bäst före datum är LIVSFARLIGT!

Nog är man ( läs:jag) rätt nojjig mellan varven.
















1 kommentar:

  1. Ha ha ha ....beträffande dina sängvanor och statyer,så måste det vara för att du ser så mycket skräckfilm. Har fortfarande en del filmer på näthinnan , som jag har sett med dig.
    Inte hälsosamt =/ Eva

    SvaraRadera