torsdag 14 april 2011

Skämmes tame fan!!!


Man borde skämmas!!

Jag har det så oförskämt bra och ändå gnäller jag som en jättebäbis mellan varven. 

Jag har två underbara ungar som iofs driver mig till galenskapens rand  mellan varven men det vore ju tragiskt om de betedde sig som mähän och gjorde som jag sa hela tiden. Om de satt på sina rum hela tiden, framför teven eller bara ville vara med mig skulle jag bli riktigt orolig!

Jag har ett hem , i kylskåpet finns det mat och rent vatten i kranen.

Jag har inte en enda krona i lån , tom studielånet är väck.

Jag har välsignats med fina vänner som orkar med mig och mina egenheter.

Jag har en mamma, pappa och syskon med familjer som jag älskar.


...och lik förbannat så gnäller jag över.....VÄDRET!?  Nått fel i huvet är det på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar