onsdag 27 april 2011

En aning förlamad


Jag har blivit lam!!

Eller näe, nu ljög jag lite men nästan lam ialla fall..   Igår krattade jag hela gården - ja jag måste vara den optimala hyresgästen ibland.. Hursom så är jag toköm i armar,händer,axlar och rygg. 

Jag missade munnen med flera centimeter när jag skulle dricka nu på morgonen, armarna är som gele.. fast å andra sidan ska jag nog inte dricka så mycket idag eftersom jag har vissa motoriska problem med att torka mig efter toabesöken. En dag som denna borde det väl vara lagligt att kissa i duschen???

Dagen verkar bjuda på sol så en termos med kaffe och att vila mig i form igen blir dagens tema. Undras om jag ska be min sjukvårdskunniga storasyster att sätta en kateter på mig??

Sonen förgyllde dock morgonen med ett visdomsord - "Snus gör mig lycklig". Jag kan bara hålla med honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar