onsdag 13 april 2011

Finjusteringar..


Mina barn är de bästa i hela världen ...men skulle behöva finjusteras inom vissa områden.

Hur kommer det sig att det blir så in åt helsicke med smulor när de äter bröd?? Får de överhuvudtaget i sig nåt eller ramlar allt utanför munnen? Man kanske skulle ge dem föda i flaska igen?? Eller sätta dem på ett fågelbord när de äter bröd så att smulorna fyller något syfte?

Varför MÅSTE smink torkas av på handdukarna?? När det finns andra alternativ att tillgå så gör det mig fundersam och en aning IRRITERAD!!!!! Ett ytterligare alternativ är ju att sluta sminka sig ...

Varför är det så långt till diskbänken för dem och hur har det kunnat undgå för dem vad en disktrasa används till??  Diskmedel och diskborsten är antagligen bara vanlig interiör för dem - ungefär som tvättkorgen.

Tror de att det är trevligt att komma till ett handfat fullt med tandkräm och spott?? Jag har otaliga gånger talat om för dem att ta reda på sitt eget äckel men inget händer...Kanske de har en hörselskada???

Varför låta sitt rum gro igen?? Vill man inte ha det rent omkring sig?? Jag har slutat tjata om det , deras rum - deras skit!

Hur kan det komma sig att de glömmer saker hela tiden?? Begynnande alzheimer??

Hur är det möjligt att man kan bli fullkomligt galen om man inte har tillgång till internet OCH mobilen samtidigt??


Tro nu inte att det står var och en fritt att kritisera och klaga på mina änglar...
våga inte försöka ens...
att gnälla på dem har jag egenrätt på!! 

 Nåja, de lär väl bli vuxna en gång oxå - det blev ju jag trots allt...


1 kommentar: