måndag 4 april 2011

Personligheter

Jag har fått den stora äran att göra ett personlighetstest för att "lära mig mer om mig själv". En rolig och mycket intressant aktivitet  med inte alltid så smickrande svar.  På gott och ont känner jag igen mig i det mesta och kan bara konstatera att jag är en ganska tråkigt vanlig människa, vilket jag iofs anat ett bra tag.

Jag är "anspråkslös på ett sätt som gör folk ursinniga"

Jag "kan stanna kvar i otillfredsställande relationer alltför länge"

Jag "tycker inte om att ta risker, kan ibland kategorisera onödigt mycket"

Jag "irriteras av människor som verkar vilja ifrågasätta för ifrågasättandets skull, bristande hövlighet eller
punktlighet samt att vara dåligt förberedd eller slarva"

Ingen människa verkar vilja ta ansvar för den person jag blivit eller ta på sig mina felsteg och misstag. Pappa hävdar att han inte har haft ett dugg  med min uppfostran att göra eftersom han jobbade så mycket. Mamma säger att jag har blivit uppfostrad av mina äldre systrar. Nu är mina systrar sju och tio år äldre än mig och flyttade hemifrån när jag var rätt liten.

Vem fasen ska jag skylla på??? Kanske samhället eller regeringen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar