lördag 7 maj 2011

INGEN REKLAM - TACK!!


Jag tror att den reklamutdelare som jobbar här i krokarna har dyslexi!

Så, den bild ni ser ovan  hittade jag på en av mina favvosidor på nätet ARGA LAPPEN.SE den kanske passar på min brevlåda och har ett pedagogiskt utseende som utdelaren förstår. Tror banne mig jag ska skriva ut den i A3 format ...

På min brevlåda sitter det ( och har alltid gjort) en skylt för NEJ till reklam.. Men trots det så får jag allsköns skit. Näe, jag tänker inte köpa en bil, handla bräder eller fixa i min trädgård som jag inte har ..

Sen vet jag inte om det bara är jag men, vad ska man med en telefonkatalog till?? Häromdagen låg det en i min brevlåda, den är nu förpassad till pappersinsamlingen.Finns det någon människa idag som inte använder sig av nätet? Låt dem som vill ha en hämta en på närmaste postkontor eller dyl.

Jahaja, det var dagens gnäll....NU ut i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar