måndag 16 maj 2011

Underbara vänner!!!


Lördagkvällen blev lyckad!

Fyra pratglada tjejer som skrattade och  pratade om stort och smått i livet..problem, vardagsbestyr, jobb, ungar och andra glädjeämnen avklarades. Sedan bar det iväg ut på krogen.

Vi började på Schlager - inte min favorit men det var gratis inträde och det kan man inte förakta, sedan att man var som mormor på haket fick man väl stå ut med. Vi gick vidare till en pub istället MEN kom då på att vi var hemskt hungriga.. så Donken blev sista haket innan vi skildes åt efter en härlig kväll.

De övriga brudarna tog en bulle medan jag promenerade hem i den regniga natten.. blöt men mycket nöjd kom jag hem och röjde det värsta innan sängen intogs några timmar in på den nya dagen..

Att spana in det motsatta könet glömdes helt bort - så går det när man har trevligt sällskap och ska jag vara ärlig så tror jag inte att det finns någon på krogen som attraherar mig. Fulla sexfixerade män som sluddrar  är inte prio ett på min "to do lista" ...HERREGUD , ännu ett tecken på att jag blivit gammal...

Vad hände med sup och knull, cykel ikull???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar