lördag 14 maj 2011

Partaj


Ikväll blir det trevligt..

Igårkväll blev jag utkörd från mitt hem eftersom sonen och flickvännen firade två år och jag fick inte vara med - KONSTIGT... Till min stora lycka var disken diskad...anar att det är finaste Sofia som ligger bakom det..antingen har hon gjort det eller tvingat sonen att göra det. I vilket fall är det hennes förtjänst att jag inte behöver börja morgonen med att diska. PUSS på dig Sofia!

Men ikväll är det min tur när mina favoritbrudar kommer för att äta , dricka och umgås. Det brukar ALLTID vara underbart och vet att det blir så ikväll med. Sedan bär det väl ut på lokal och titta på stadens utbud av människor.

Men först av allt - det svåraste....VAD ska man ha på sig?? För det första finns inte mycket i garderoben och för det andra är det antingen för stort eller för litet....suck...

Nåja, det är ett angenämt problem jämfört med tex världsvälten, situationen i Pakistan eller kaoset i Nordmalings kommunhus....  Nu väntar Anders Eldeman på mig, bye bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar