tisdag 10 maj 2011

Töntfaktor

Orka vara perfekt...

Ni som känner mig privat och dessutom har facebook har kanske märkt att jag på senaste tiden trotsat den stora massan och lagt ut mindre smickrande bilder på mig själv.Mina barn blir galna och tycker att jag är ytterst pinsam. Men vaddå? Jag ser ju ut så....

Kanske inte att jag grimaserar hela tiden men smink, det använder jag ytterst sällan och de gånger jag gör det så är det minimalt. Det ska gå fort och vara så effektivt som möjligt..man kanske skulle raka bort allt hår på skallen så man slapp det "pillet"? Jag har helt enkelt prioriterat bort tjafset och försöker acceptera läget..det går väl sådär mellan varven måste jag erkänna.

Med tanke på mina gener så lär jag aldrig posera på framsidan av Vogue eller tillfrågas att vara baddräktsmodell... Nä, det är bara att gilla läget, deppa ihop och sen komma igen!

När jag nu ändå sitter i biktbåset så kan jag ju lika gärna erkänna att jag tycker att Britney Spears nya skiva är bra...OCH att Brittans dofter ( speciellt den där blå/lila bollen) luktar gudomligt...

Hmmm, hög töntfaktor idag...MEN NOGA DÅ!!!!

2 kommentarer:

  1. Brittans nya skiva ÄR toppen!!

    SvaraRadera
  2. Britney.....ja jag säjer då det...ungdomar...:)

    SvaraRadera