torsdag 26 maj 2011

Tjocksmock



Jag har inte tidigare nämnt min gbp operaton speciellt mycket eftersom jag tycker att det är totalt ointressant läsning men...


Igår skulle jag ha åkt till Lycksele på 6-månaders koll -  tog det via telefon istället..

Eftersom jag tagit prover på min hälsomottagning som skickades så löste det sig bara bra. Alla provsvar såg bra ut förutom att jag hade lågt kolesterol - men det är väl bra eller??

Nåja, jag har nojjat lite angående min viktnedgång- det går inte toksnabbt ( 15 kilo) men fick veta att det var perfekt och blev tillsagd att mäta mig oxå.
 Innan min gbp så mätade jag olika delar av kroppen bara för kul så sagt och gjort gjorde jag en ny mätning.

Döm om min förvåning när jag minskat:

20cm runt "midjan"
3 cm runt halsen
2 cm runt överarmarna
1 cm runt handleden
3 cm runt vaden
5 cm runt låret
10 cm under brösten....


Jag ser absolut ingen skillnad när jag tittar i spegeln men tydligen så ser jag fel...

Hmmm, ska nog sluta nojja och låta det ta den tid det ska  - två år .
Det innebär att jag har 1 1/2 år på mig att gå ner ytterligare ca: 25 kilo...Känns helt ok !!

 Nu lär det väl dröja ett år innan jag skriver om operationen igen..=)

1 kommentar: