torsdag 19 maj 2011

Fågelporr


Jag älskar att sova med öppet fönster.

Det är dock ett litet problem nu i vårtider, alla fåglar som skriker vid tretiden på morgonkvisten. Sover aldrig fåglar? Jag har aldrig sett en sovande fågel förutom Pingu på tv så ...vad vet jag..

Hursom så är det ju iofs rätt mysigt med kvitter MEN när samma fågel sitter typ 2mm från mitt öppna fönster och skriker som en tokig kan man hålla sig för skratt. Jag antar att den skrek efter att bli påsatt av en annan fågel för när skriket blev en duett blev det tyst. Tack och lov använder inte fåglar knarrande sängar... 

Men herregud, vem vill sätta på någon som skriker över hela stan efter att bli det?? 

Hmmm, det kanske är så man ska göra för att få napp?!

1 kommentar:

  1. Ja så är det i björkarnas stad....fågelbebyggnad i varenda jävla träd....

    SvaraRadera