fredag 6 maj 2011

Hemtjänst sökes..

Jag skulle ha haft en sambo...

Någon som fixar kaffe på morgonen, dammsugar,diskar och tvättar och i övrigt bara håller sig ur vägen. Men hur i helsicke raggar man? En kontaktannons kanske?

" Gammal, trött,överviktig och smågrinig tant, med två tonårsungar söker en George Clooney lookalike med råmycket pengar"

Vet inte om jag skulle få napp?! Nästa helg är det tjejmiddag med utgång så man kanske skulle passa på då? Googlade lite på raggningsrepliker och hittade några som kanske skulle funka, vad tror ni?

"Jag önskar att jag var skelögd så jag kunde se dig två gånger." 
"Här är mitt nr, om du inte hittar någon bättre ikväll så ring!"  
"Här ta min mobil, jag ringer dig sen!"  
"Ursäkta mig, jag har visst tappat bort mitt telefonnummer, kan jag få ditt?"
" Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl snubbla lite?"
" Du är så söt eller har jag en sockerbit i ögat?"
" Här är jag! Vilka är dina två andra önskningar?"   

 Jag LOVAR att meddela om jag lyckas lura till mig lite hemtjänst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar