måndag 6 mars 2017

Promenerande





Jag går till och från mitt jobb varje dag.

Lyssnar på pod och spatserar när plötsligt! Jag möter ( oftast en äldre dam) som vägrar vika undan trots att de går på fel sida av gångbanan. Nu är det iofs inget jätteproblem för mig - snarare en lite kul morgonrutin


För att göra mina promenader lite mer spännande och roliga har jag börjat med nått nytt.

CHICKEN RACE! mot mötande gångare - skitkul sport!

Barnsligt ja men...äsch jag vet inte.

Hursom så har jag olika metoder när jag utför min otroligt men hysteriskt rolig lek.


  • Stirra mötande i ögonen - funkar ofta!
  • Låtsas prata i telefon - strängt upptagen och ser naturligtvis inte den mötande *host host*
  • Titta på mobilen - se ovan
  • Titta upp i himlen .- se ovan
  • Låtsas halka runt.
Vilket sätt jag väljer beror på dagsformen och vem jag möter.Ni får mer är gärna kopiera min lek MEN var beredd, om vi möts på en gångbana och du går på fel sida viker jag inte en tum!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar