tisdag 21 mars 2017

Den enda överlevaren









Jag fullkomligt älskar skräckfilmer och rysare.

Jag har sett otaliga av dem, och det är skitabra, OM jag skulle hamna i en skräck/rysare situation vet jag vad man ska undvika för att överleva.

Följande punkter är även bra för er att veta om nått liknande händer er.


  • Använd INTE klackeskor. Det är svårt att klättra i dem dessutom kan man halka. Iofs kan jag vintertid halka på min egen skugga.
  • Duscha INTE! När ni kliver ur duschen och torkar bort imman på badrumsspegeln kan du ge dig på att du ser en dåre bakom dig.
  • Simma INTE ut till en flotte mitt i natten när vattnet är kolsvart. Slutar sällan bra..
  • Clowner är INTE snälla!
  • Plocka INTE upp liftare ute i obygden
  • Åk INTE med ditt käcka kompisgäng ut i villande skogen och campa. Framförallt om det har bott ett kräk i ett hus brevid som dödat X antal tidigare.
  • Gå INTE ner i mörka källare och OM du absolut måste kolla inte i den ev frysboxen.
  • Var INTE så jädra nyfiken på quija, vhsfilmer,spökhus eller mumier, 
  • Köp INTE ett gammal kråkslott mitt ute i ingenstans
  • Köper du ett djur somINTE får äta efter midnatt - lyd det rådet
  • Får du en docka med namnet Chucky, Annabelle, alternativt en buktalardocka ta INTE emot den.
  • Åk helst INTE ut i rymden
  • Undersök INTE gamla grottor eller egyptiska kryptor.
  • Dör ditt husdjur, familjemedlem eller kompis låt de vara det! Att proppa lera i deras mun alternativt begrava dem på en gammal indiansk begravningsplats är inte jättesmart. De har en förmåga att komma tillbaka en aning eljest. 

Mitt sista tips:

Mördare, psykon,spöken eller annat läbbigt springer ALDRIG!!  Ha lite is i magen och ta en rask promenad därifrån så är det lugnt!!


 The Power of christ compels you..  Mohahahahahahaha




2 kommentarer: